Mehtap08 emin olun doktor kötü bişey olsa söylerdi sizde kötü düşünmeyin zaten kontrolünüz de varmış o zaman kafanızdaki soru işaretleri netleşir. Küçükken hepimiz yapmışıdır bi kere benim yeğenim de sıkmıştı gözüne ama bişey olmadı çok şükür Annelik panik atakla yaşamaktır ama korkmayın kötü bişey olsa doktor direk söyler