kcs ben de de basınç hissi var , kafamda kulaklarımda sanki asansör araba ucakta basınç olur ya öyle oluyor tansiyondan değil günde en az 4 5 kere ölçüyorum, yani öyle olduğun zaman da ölçtüğümde normal çıkıyor migren de böyle his yaparmış bilmiyorum