mrym1 Kızlar arabamızı satmaya karar verdik , para konusunda eşimle anlaşamıyoruz gelen parayı bir miktar altına bir miktar gümüşe yatırım yapalım diyorum oda hepsini gümüşe yapalım diyor fikriniz nedir ?
ElisaMom_ mrym1 gumus altından daha çok değerleniyormus diye duymuştum ama ben altıncıyım altın alırdım 🤭
Betulsark Neden gümüş mesela ? Hiç duymadık gümüşe yatırım yapan o kadar değerleniyor mu ki altın daha çık değerleniyor. Kesme altın Alin
Usnac1995 Betulsark Şaka mı yapıyorsunuz. 4 sene önce 7 tlden alıyordum gümüşü. Şuan 80 tl. Ki altın gibi 1-2 gram değil. 100-200 gr birden alırdım Gümüş yatırımlarıma hiç dokunmuyorum gittiği yere kadar gidecek😂
blueberryy ruhumuz fakir oldugu icin altın diyoruz ama asıl kazandıran gümüş eşiniz bu islerden anlıyor ne güzel
balkizlar mrym1 gümüş çok yükseliyor ama düştüğü zaman da çok düşüyor… panik olmayacaksanız gümüş iyi kar getirir diye düşünüyorum
Asyaveannesi04 mrym1 Bu sene gümüş daha değerleniyor ve değerlenecek. Çünkü elektrikli arabaların üretilen belli motor yerlerinde gümüş kullanılıyormuş. Ama ben yine de cesaret edip gümüş alamam hep altın aldım hiç zarar etmedim geçen sene 70 bine aldığım burma bilezik şuan 160 bin öyle söyleyeyim. Biriktirdikçe burma yapıp koluma takıyorum 😅
talhamamy mrym1 bizim gümüş hesabımız var oğluma açtık gerçekten harika bir şey yani uzun vadede altın da öyle gerçi. Eşim her ay bir miktar atıyo ufak ufak 3 ayda üzerine 6bin eklemiş ana paramız 10.000 bence çok iyi miktar
talhamamy huhuuu biz daha hiç çekmedik ama eşimin arkadaşı yapıyor daha da yüksek miktar da onun ki kesinti olmuyor demiş
huhuuu talhamamy ben kızıma altın endeskli bes hesabı açacaktım %10 gelir vergisi kesiliyor ve 10 yıldan önce parayı çekersen devletin eklediği parayı alamayacaksınız demişti vazgeçtim ama şuan kızım için birikim yapamıyorum. Bir sorayım bankaya gümüş için böyle bir durum yoksa gümüş hesabı açarım. Az çok biriksin
talhamamy huhuuu siz gene bi sorun ben çok anlamam eşim ilgilenir böyle şeylerle. Kesinlikle açın biz oğluma dedesinin amcasının verdiği harçlıkları attık geldiği duruma bakın burası olmasa hepsini harcayıp yiyecektik
Usnac1995 huhuuu Aslında bes güzel bir şey. Akmasada damlıyor hesabı 4 sene önce yapmıştım. 30 bin ödemişim toplam, şuan 72 bin olmuş. Çok bir şey değil ama yine birikiyor. Az ödüyorum zaten daha yeni aylık 500 oldu Birde altına endeksli yaptım. Altın arttıkça oda yükseliyor.
aysey07 mrym1 canım benim eşimde gümüşe yatırım yapar eski bankacı yükseliyor altın gibi olcak der ama 15 yıl gözden çıkarttım aldıklarımı der eğer parayı bir kaç yıl içinde kullanacaksanız kısa sürede kâr etmek için altın güvenilir bence kesinlikle altın yapardım hele ki faiz oranı açıklanacak kesin artar gene zaten düşmüyor sürekli tırmanışta