neslihankusdemir ikizlerim doğduğunda bir süre hiç sütüm gelmedi. Erken de doğmuşlardı. Zaten çok çabuk yoruluyorlardı emmeye çalışırken. Mecbur mama verdik. Kızlardan biri biraz daha çabaladı ben de sağım yaparak destekledim o 3-4 ay emdi. Biri hiç emmedi. Bir süre sağdığımı verdim ama kabul etmedi mamaya alışmıştı. Şu an 19 aylıklar erken doğmalarına rağmen yaşıtlarını geçtiler. Yani bir eksiklikleri yok canım. Evet hepimiz anne sütü alsın istiyoruz. Ama olmadığı için kendini suçlayacak değilsin. Sakin olup bol su iç. Yeşillik,tahin,yulaf,hurma tüketebilirsin. Banyoda hafif göğsüne masaj yapabilirsin. Gelirse emzirirsin ama gelmediği için asla kendini suçlama mükemmel bir anne olacaksın sevginle ☺️☺️