aksutuce bizde haftaya iki ay aşısını olucaz+ özel aşıları da olacak 2 ay için. Kalça Usg sonrası çocuk Dr Na sordum aşıdan önce ateş düşürücü vereyim mi diye ateşi çıkmadığı sürece verme dedi. Tabiki insan garantiye almak istiyor ama yok yere de ilaç vermemek daha önemli sanırım. Ben vermeyeceğim aşı öncesi. Ama bu aşıda bebeğimin bünyesini de tanırım gözlemleyerek diye düşünüyorum. Bazı insanın hemen ateşi çıkar bazısının hiç çıkmaz ben mesela hiç ateşi çıkmayan kesimdeyim. Eğer bu aşıda ateş yaşarsam ilerleyen aşılarında önden ateş düşürücüyü kullanmayı düşünebilirim.