2,5 yasinda kızım bu ara bıraktıramaya çalıştım hastaydı kusuyordu emzik yüzünden falan dedim bu gün bırakır gibi oldu gece dayanamadı 2-3 ay boyunca artık huyudun falan günlük olarak hatırlattım sonra dedim artık bırakma vakti geldi mi kızım emzikle oyuncak alalım mı dedim alalım buyurum artık dedi ne almak istersin dedim kitap istedi d&r gittik kendisi kitap seçti kasada emziğini verdi kitaplarını aldı götürdü. Onlara bebek gibi bakıyor şu an ben kendim aldım bunları emzikle diye. Kızım bire iki tane vardı bunuda biliyor oyuzden her bir emziğe bir kitap seçti. Tuvalet konusundada ben onu hep 2-3 ay boyunca hep işledim bu sefer pat diye bir değişiklik olmadı onun için