bir anda kesmeyin cok zorlar sizi ben de kesmeye calisiyorum 12 bucuk aylik. ilk baslarda ilk uyanista emzirmedim ikincide emzirdim ucuncude emzirmedim seklinde ilerledim. yavas yavas azaltiyorum. su an sabah 5-6 ya kadar emzirmiyorum . hala uyanmalari devam ediyor ama azaldi. ilk baslarda cok agliyordu simdi biraz mizmizlaniyor sonra uyuyor. cok istediginde su veriyorum. yavas yavas sabah 6-7 ye cekecegim sonra da tamamen birakicaz insallah🥲