Hazelsmom Hanımlar uyarı fazında süt gelmeye başlıyor fakat diğer Moda gelince biraz süt geliyor sonra kesiliyor . Bebeğim 25 günlük 20 dakikada en fazla 65 cc çıkıyor. Ben mi kullanamıyorum sütüm mü bu kadar anlamadım :( kullananlar nasıl kullanıyorsunuz ?
KuzucukEfehan Hazelsmom bende teklisini kullanıyorum uyarı modundan sonra artırıyorum bende ilk zaman bilmiyordum gün geçtikçe daha çok beklettim göğsümde ama malesef gelen sütüm o kadarmış benim ki daha az çıkıyor du