Gmz40 Adetim dört gün geçti hala olmadı aceba mevsim geçişimi sizdede bu durumu yaşayan var mı kizlaarrr?
momqueenn 8 gün gecikmeden sonra oldum bende.Kendi arkadaşlarım burdaki anneler bu ay gecikeni çok duydum.
Melek03 Ay benimde 8 gün oldu geciktim olmadım. İdrar testi negatif 4.gün beta baktırdım o da negatif. Ama hala ne belirtisi ne kendisi var