Elvinemine Kızlar artık bı kaç güne sezeryan günümü alacağım inşallah.sorum şu ki oğluma .iki isim düşündüm.tuncay ve uğur ismi .ben tuncayciyim ya siz?
ggrqnitt Elvinemine başlığı görünce oğlunuza hansı ismi koyacaksınız sandım bir an yorgunluktan isim olarak “hansı”😂Tuncay daha güzel geldi kulağıma
hemshireanne Elvinemine herkes uğur yazıb ama menim xoşuma gelmir nese ciddi gelmir o ad mene😂 kişi adı kimi deyil elebil ama tuncay çoxx gözeldiiii afferim mox gözel ad tapmisan
Usnac1995 Elvinemine Eğer Tuncay ismi eski bir isim olmasaydı herkes beğenirdi. Mesela benimde rahmetli amcamın adı olduğu için bi tuhaf geldi ama cidden düşününce Tunç ve ay birleşimi çok güzel aslında. Ama tabi şu dönemde koyulur mu bilemedim