Erzincan Minik0212 benimkide böyledi iki hafta önce şuan biraz azaldı cildini sürekli nemli tutmaya çalışın ben mustelanın yüz kremini sürdüm azalmaya başladı egzamada olabilir belkide bişeye alerjisi vardır ihmal etmeyin doktora götürün
MaviNil Minik0212 Egzama değil,lütfen endişelenmeyin. Yeni doğan bebeklerde oluyor,maksimum 1 ay içinde kayboluyor. Öpmeyin,çok sıcaga maruz bırakmayın. Kendiliğinden geçiyor ama süreci hızlandırmak isterseniz mustela stelatria kullanabilirsiniz.
Erzincan Minik0212 benim ilk kızımda da vardı geçer dedi geçmedi iyice çogaldı meğer egzamaymış yazık iyice kötülemeden başka doktora da götür
MaviNil Gkhnn71 Ne egzaması yahu? Korkutmayın anneyi. Egzama değil tabiki. Benim kızım egzamalıydı 9 ay ordan biliyorum
Erzincan MaviNil canım benim kızımında böyle oldu dediler adetli kadın görmüş sonra doktora götürdüm gemeyince isilik dedi sonra dahada ilerledi ilthaplı egzama oldu bildiğin sarı sular akıyodu yaralarından kaşıypdu sürekli kanıyodu illa egzama demiyorum ama en azından başka bi doktorada danışsın içi rahat eder ikinci kızımda da oldu sizin dediğin gibi geçmeye başladı ama sürekli mustelanın kreminden sürüp nemli tutmaya çalıştım
Gkhnn71 MaviNil benim oglumdada oldu egzama neden korkutuyum biliyorumki söylüyorum resimde egzama duruyo hatta çokta ilerlemis biran önce doktora götürmesi gerekiyor bildigimi soyledim bununla korkutma oluyosada ne deyim ılginç
Deletedmom310 Minik0212 tatlım.dun bende aynı postu açtım benimde 27 günlük bebegimde aynı lekeler çıktı doktora götürdüm.dun normal.yenidoganlarda olur dedi eczaneden gerçek gül suyu al sur dedi öyle yapıyorum.insallah geçer
nurbyrm44 Minik0212 Oda sıcaklığına veya giyimine dikkat edin bebeğim ilk doğduğunda bizde üşümesin diyerek hem kalın giydirdik hem de oda baya sıcaktı bizimkinde de oluştu bunlardan, giyimini inceltip odanın ısısını ayarlayınca baya azaldı ve bitti
Bengisu_dunya Yeni doğam aknesi bu coğu bebekte olur kendiliğinden geçiyor. Mustela yüz kremi kullanabilirsiniz. Sıkmayın canınızı benim kızımdada olmustu alerjimi isililikmi diye kendimi yemiştim. Doktorum kendiliğinden geçeceğini soyledi. Mustela önerdi. Kıyafetleribi 2 durulama yap makınada yıkarken dedi. Kakasında kan ve mukus yoksa alerji ihtimalini aklınızdan silebilirsiniz. 😌
Flamingoo Benim kızımda da oldu aynısı göğsüne kadar atmıştı böyle şimdi 1,5 aylık baya azaldı sadece elimi sürünce pütürlükler hissediyorum. Bebekler için olan Nemlendirici ile hep nemli tutmaya çalıştım. Doktor normal demişti. Anne sütünden bebeğe geçen hormonlar yapıyor demişti.