miniksincabim 18 aylıkken emziği 22 aylıkken biberonu kestim. Emziği sadece uykuya geçişlerde kullanıyordu önce gün içinde sakladım öğlen uykusunda yanına yattım sohbet şakalaşma öpüşme derken uykuya daldı bir kaç gün gündüz uykusunda unutturdum sonra gece uykusunda emzik sordu gezmeye gitmiş dedim biz nasıl parka gidiyoruz oda gitmek istemiş emzikler buluşmuşlar gitmişler dedim o da gezsin eğlensin bu gece bırakalım dedim inandı uyudu ikinci üçüncü akşamda aynısını yaptım sonra zaten aramadı. Biberonda sadece gece uykuna geçmeden alıyordu önce suya çok kattım mamayı az kattım tadını bozdum sonra miktarları azalttım 90 60 30 şeklinde tabi 1 hafta boyunca hep konuştum mama bitiyor yeni mama markette yokmuş bak bitecek gelince haber verecekler alacağız sakın üzülme basen gösteriyorum azaldığını, en son yatmadan önce bir gece muz yedi yine şakalaştık öpüştük yattı ikinci akşam istedi boş kutuyu gösterdim gelince arayacaklar alacağız diye inandı üç dört akşam derken o da öyle bitti