Canım benim biz de insanız, çok normal bu tepkin hiç kendine kızma. Ayrıca da en zor zamanlar bence yenidoğan. İnan ki büyüdükçe daha kolay, birbirinize alışıyorsunuz ne istediğini anlıyorsun, çok güzelleşiyor. O zamanlar ben ne kadar aptalmisim çocuk yaptığım için derdim. Şimdi var ya bütün dünya bir yana oğlum bir yana, Allah’ım iyi ki bize vermiş onu diyorum.