Selam anneler uzunca aradan sonra buraya bir soru sorma aklıma bile gelmezdi :)) her şey 1 yada kadar zannediyordum ta ki kızım 2 yaşına girip uyku duzeni alt üst olana kadar… kısaca sorumu sorayım
Kızım 25 aylık ve 6.ayindan itibaren kendi odasında ve desteksiz uyuyor 1 hafta önce emzik bıraktirma sürecine girdik hemen adapte oldu çok şükür zorlanmadık yani bırakalı tam 8 gün oldu bugün normal şartlarda odasına (hala park yatakta yatiriyorum) yatağına yatırıp odadan çıkarım iyi uykular annecim diyip ve kendi kendine oynayıp uyurdu ama şimdi işler değişti emzik bıraktığımız için mi yoksa bu atak gerileme mi çözemedik emzik bıraktırma dönemiyle uyku gerilemesi cakisti mi hiç bilemiyorum gündüz uykularını reddediyor ağlamak çığlık kıyamet kendini kıstırana kadar hemde odada kalıyorum yatağının yanında uzanıyorum zaten sürekli anne gitme bekle sende uyu diyor ama yanında olunca gündüz uykusunda oyuna çeviriyi asla uyumuyor çıkınca da feci ağlıyor özetle uyumuyor çok erken kaldırdığında bile uyumuyor denedim gecede haliyle erken uyuyor ama yine yanında beni istiyor bu durumu yaşayan varmı neden oluyo ne kadar sürüyor lütfen anneler biraz sohbet edelim mental olarak çok zorlanıyorum çok da hareketli bi kız çocuğu uyumaması beni ekstra yıpratıyor dinlenemiyorum yorumlarınızı bekliyorum