basketbol İyi akşamlar bebeğim 67 günlük adet oldum sütüm de azalma olur mu??? Böyle erken adet olanda var mı ???
patlakprezervatif basketbol evet hormonlardan kaynaklı olabiliyor ben de yaşamıştım ama uzun sürmüyor endişelenmeyin
ebruuyildizz basketbol bende azalma olmadı ama olan vardır hormonlarla alakalı bir durum çünkü ve geçicidir diye düşünüyorum
patlakprezervatif basketbol şöyle bir durum var ben adet olduğumda bebeğim 7.ayındaydı. Tat değişimi de yaşanabiliyormuş bu da gayet normal imiş ama bebeğinizin küçük olmaması sebebiyle bunu fark edeceğini sanmıyorum
Aybarsmom__ Ben daha yeni bugün oldum merak ediyorum açıkçası 9 ay sonra ilk defa Bilgim yok üstte kalsın
hemshireanne basketbol bende hemen adet olmuştum ve malesef sütüm azalıuordu her ay. Ama emziyorsanız endişelenmeyin bebek doyana kadar emecektir daha yenisiniz sütünüzün bol olduğu zamanlar