Kızlar 3 yaş okulla birlikte sürekli bir geniz boğaz sorunumuz oluyor iburamin falan kullanmak zorunda kalıyoruz yeri geldiğinde antibiyotik son çâre veriyor doktorumuz bu udi yağı falan çok duydum ravinin mor meyvesini birde gerçekten faydası var mı yoksa popüler ürün olduğu için mi sık görüyorum. Karaciğere toksit etki etmesinden korkuyorum çünkü