Aysegul1910 Dilekb tam emin değilim ama sanırım benim oğlumu kabız yaptı3 gündür kullanmıyorum normal yapıyor kakasını bide bide içirip öyle denicem
Dilekb Aysegul1910 bizde de son günlerdeki tek değişiklik kan damlasını değiştirmek oldu. Ondan şüphelendim. Dün vermedim. Bakalım birkaç gün daha vermiyim ne olacak.. başka var mi arkadaşlar kullanan..