Pamukhanim_ masalnes ben içecek olarak veriyorum yogurt ile sonra yulaf lapasına koyuyorum öyle yiyor
sarikavun masalnes karadut ozu dut ozu hurma ozu elma suyu konsantresi gibi tatlandiricilari benim doktorum cok sekerli oldugu icin 1 yas sonrasi vermemi onerdi. Onlarin yerine dut pekmezi keciboynuzu pekmezi uzum oekmezi fln onerdi. Doktorunuza da sorun isterseniz
Retzja Yoğurduna koyabilirsiniz, yaptığınız ara öğünlerin üzerinde gezdirebilirsiniz, pankek üzerinde sos olarak kullanabilirsiniz, suyla karıştırıp içirebilirsiniz.
livanurvealpinannesi61 sarikavun dut pekmezi daha tatlı normal pekmez bize önermedi doktor sağlıklı değil yüksek ısıda piştiği için içinde hmf maddesi oluşuyor buda zararlı. 6 aydan itibaren soğuk sıkım keçi boynuzu özü hurma özü verilir.
sarikavun livanurvealpinannesi61 bende o yuzden doktorunuza sorun demistim zaten hanfendiye benim doktorum pekmezi daha cok onerdi bi cay kasigi kadar verebilirsin ama ozlerin seker orani dahabyuksek dedi. Doktorlarin uaklasimlari farkli onemli olan guvendiginiz ve sizictakip eden doktorunuzun onerisidir benim icin. O yuzdennhanfendiyi de doktoruna sorun diye onerdim.
livanurvealpinannesi61 sarikavun ben öz kullanıyorum o kadar şekerli değil. Kaynanam normal dut pekmezi almıştı aşırı tatlı şekerli. Tatlı olmasından ziyade normal pekmezlerde kansorejen madde oluşuyor buda sağlıklı değil siz bilirsiniz tâbi