laylaylom147369. İkiz gebeydim çift keseydi Allahtan bebegin birinde 12.haftada gazi univertesi hastanesi mesanede şişlik gördü sonlandiralim tek devam etsin gebelik dediler kabul etmedik ,hacettepede prof.özgür hoca kesin teşhisi koydu ve sürecin zor oldugunu tek tedavinin bebegin mesanesine şant takmak gerektigini risklerini diger bebeğe olabilecek durumlari vs.anlatip sonlandiralim hamilelik tek devam etsin dediler şant ameliyatini ikiz gebelikte hiç yapmadiklarını söylediler araştirdik çesitli makale vs.baktik sonra haberlerde konyada prof.doktor Ali Acarin bu ameliyati çok kez yaptigini okuduk ve youtubda izledik ona ulastik oda riskleri anlatti en buyuk sansimizin cift kese oldugunu soyledi 15 haftalikken karnimdan küçük bir delikten bebeğin mesanesine şant takti çok zor oldugunu ve çok basarili gectigini soyledi ama kesin bir çozum degildi şant kayabilir,yerinden çikabilir ,iki bebeginde dusmesine sebeb olabilir dedi suyu doğana kadar çok azdi doğana kadar çok sıkıntı çektim 27.haftamdaydi galiba bebeğe amniyon sıvısı eklediler bilkenttede takip oluyordum orda doçent özgur hoca dogana kadar benim bu bebekten beklentim yok sonlandiralim dedi ama yapamadik başka sıkıntilarda var denmisti gelisim geriligi,tek kordon vs.