Retzja
Ay teşekkür ederim. 😄 Bir anne yazının oturması için bekler öğretmen demiş ama yarın öğretmene de sorucam bir anne de iç içe demiş ama öğretmen yazın iç içe değil artık demiş, bana öyle dedi oğlum. Çünkü gerçekten çok iç içe ve taşma çoktu, resimde arkadaşlarının yazısından pek fark göremedim bende. 😊