ihlamur22 Kızlar mehraba ilk doğum yaptım devlet hastanesinde normal doğurdum doğurduktan sonra makattan baktılar bana bu durumu yaşayan var mı varsa neden böyle birşey yaptılar
altay2123 ihlamur22 bende devlet hastanesinde doğum yaptım ama sezaryenle ve sadece ultrason ile baktılar ilk defa duydum makat ne alaka?
berenkusum ihlamur22 devlet Hastanesi’nde yapmadım ama doğumdan bir hafta sonra doktorum eliyle kontrol etti mi daha sonra ultrasonla baktı ama hiç makata bakılmadı. Sizde makatta bir sorun mu olmuştu doğumda
ihlamur22 berenkusum ya ben hamilelikte çok kabız oluyordum sonra orada biraz şişlik oluyordu acaba ıkınma esnasında o oldu belkide o yüzden baktılar hiç anlamadım ki ama çok canım yandı orası daha çok şişti dikişlerimin acısını unutum orayla savaştım çok şükür geçti şimdi çok değişmiş türlü türlü olmuş hastaneler bilmiyorum 🥹
simseklivekalpli ihlamur22 basur mu var acaba ondan bakmışlardır 3 tane normal doğum yaptım kimse makatima bakmadı açıkçası
ihlamur22 simseklivekalpli bilmiyorum ki canım yani dediğim gibi kabız olduğum da şişiyordu makatım sanırım vardı doktora da gitmedim belki o yüzden baktılar
umayzumra Yada çok dikişn varsa makata zarar vermişmi diye başkmışta olabilirler ben dogum yaptıktan sonra doktor makatıma baktıp sık demişti kendini acaba his kaybı yaşıyormu diye bakmış olabilir mi ?
ihlamur22 umayzumra vardı kuzum sayısını söylemediler ama baya dikiş vardı evet zaten doğumdan sonra baktılar