Diva Yaptırdınızmı yan etkileri ne oldu.7 yaşında yapılan aşının 4 yaşına çekilmesi ne kadar doğru bir karar
expelliarmus Diva yaptırdım çok şükür hiçbir yan etkisini yaşamadık . Sadece biraz vurulan kolu bi kaç gün ağrıdı o kadar
[silindi] Diva bebeğim küçük henüz 4 yaş aşısı yapılmadı. Hangi aşı 7 yaşından 4 yaşına çekildi haberim yoktu benim. Koruyuculuk açısından değişiklik yapılmıştır
asrinhatasi Diva yanliş bilmiyorsam okul yaşı düştüğü için 7den 4e çekmişler. O yüzden sorun olacağını sanmıyorum
Diva oglumubeklerken İnsanın aklında soru işareti oluyor 7 yaşında yapılan aşı 4 yaşa çekilince ağırmı gelir gelmezmi diğe
oglumubeklerken Diva ben bu aşının 7 yaştan 4 yaşa çekildiğini şu an sizden öğreniyorum onu bilmiyordum ama benim çekincem artık herşeyin farkında oldukları için etkilenmesinden korkuyorum sağlık ocağından doktorlardan hastane ortamından etkilenmesinden korkuyorum bi de ateşlenip kötü olursa aşıdan olduğunu düşünecek daha çok etkilenecek gibi düşünüyorum. Benim endişelerim bundandı.
GkcnKn Biz de yaptırdık ben de biraz tedirgin oldum ama herkes yaptırdı çevremdeki, diğer genel aşıları da yaptırmıştım zaten yaptırdım artık bir hafta önce, biraz sol kolda ağrı oldu başka bir yan etkisi olmadı