AlinaEmreHan1 camlarda çok iyi tabi peşinden hemen kurulama istiyor. Ocak ve fırın gibi yağlı alanlarda istediğim performansı tam alamadım yerleşmiş olanları çıkarmadı ama diğerlerini çıkarıyor. Banyoda çok kullanmadım ama sabun tarzı artıkları söker. Kapı falan silmek çok kolay zahmetsiz. Mutfak dolapları da öyle. Benim deterjan alerjim var tıkanıyorum, bebek var kedi var diye almıştım.