Ya bi bende mi böyle oluyor, ben pasta kek yapacakken yanıma geliyor tabureyi istiyo önüme geçiyor, sürekli konuşuyor, çabukk olsun diye beni darlıyor fırına atıyom oldu mu diye 5 dk bir soruyo, eşyaları dökecek korkusuyla stresten beni sıkıştırmasından oldu bittiye getiriyorum ve sonuç 0.misafir gelecek yaptığım pandispanya incecik ve yumurta kokuyor 😐😖