Arkadaşlar kızım 1 yaşında ve her beslenmeden sonra hırıltı oluyor, öksürük ile balgam atmaya çalışıyor. 2 haftadır var bu durum, neden yemekten sonra özellikle katı gıdadan sonra oluyor, mama kullanıyoruz ondan sonra böyle bisey olmuyor. Başına gelen var mı ?