umaybebek7 emzirdigim dönemde bestlak damlayı düzenli içmiştim,tahin helvası, tahin pekmez bolca yedim, kuru incir ceviz hergün avuç avuç yedim, gazlı bir bebekti ama çiğ köfte yedikçe sütüm hep artardı, et tavuk kıyma az porsiyonda olsa hergün yemeye dikkat ettim, Yeşillik ve en önemlisi uyku evin kirliliğine bakmadım bebeğim uyudukça hep bende uyudum. Mama vermeyi çok istedim özellikle geceleri çünkü sürekli meme ağzında uyuyordu her mama verdiğimde fazlaca kusuyor ve midesini yıkıyorlardı bünyesine ağır geliyormuş o zamanlar böyle demişti doktorlar sürekli emzirdim saat tutmadım