Bebeğim 3 ay 12 günlük. 2. aydan sonra kakasında yaklaşık 10 gün arayla 3 kez kan gördük. Doktorumuz alerji bölümüne yönlendirdi. Alerji doktoru testte çıkmayacağını söyleyip test yapmadı ve 15 gün boyunca süt ürünleri ve yumurta diyetine başlattı. Bebeğimde herhangi bir döküntü yok. Kilo alması gayet iyi. Şuan diyet yapıyorum. Ne kadar süre yapmalıyım diyet açıp deneme yanılma yoluna gitmeli miyim tecrübeli annenler yardımcı olursanız sevinirim.