Merhabalar 2 aylıkken bizde kullandık çok gazlı bir bebekti o mu geçirdi zamanla kendiliğinden mi geçti bilmiyorm ( kimyon ve acı elma yagıda kullanmıştım aynı zamnda bilemiyorm) sonra 6,5 aylıken reflü oldu yine doktor önerdi çok şükür reflüyü anında kesti