5i bitirdik 6.aya girdik. 1 haftadır bebekle uğraşmak beni çok yordu. 8de uyurdu artık 11e kadar uyumuyor bir enerji geliyor. Oraya koysam durmuyor akla gelebilecek ne varsa yapıyorum oyun oynatıyorum yüzüstü falan durduruyorum yok. Gün içinde de eskisi gibi durmuyor. Ağlamak istiyorum. Geceleri eşim bakıyo onun yanında uyanmadan yatıyo. Gece uyumama rağmen sabah çok yorgun kalkıyorum hiç enerjim olmuyor hiç. Nasıl geçecek nasıl ne olacak hiç bilmiyorum 😭