Papatya-eylul88 hilalpak benim 3 bucuk 4 snedir var yani ben bu kadar zman önce ogrendim.duzenli ultrason cektiriyorum kan tahlili veriyorum.ilacimi kullaniyorum.şuanlik zorun yok
Demett_k rumeysadc1 peki annezde ki belirtisi nydi. Ses kısıklığı varmı. Böyle sanki balgam var gibi özellikle sabahları sesini düzeltir mi
rumeysadc1 Demett_k aslında tam bilmiyorum eline gelince farketti annem büyük onunki gözle görülecek şekilde dikkatli bakarsan
hilalpak Papatya-eylul88 öylemi yani rengkleri varmış hipo ekojenik vs büyüme olmadı değil mi çok sevindim