hhyal Cuma günü oğlumun 9. Ay aşısı var 1 yaşında da aynı aşı yapılıyormuş galiba bilgisi olan var mı sizler yaptırdınız mı çok kararsız kaldım ne yapmalıyım
gizememre hhyal hatırlatma dozu aynı aşı yani farklı veya korkulacak bir durum yok ülkede çok fazla aşısız çocuk olduğu için bulaşı önlemek için yapılması gereken bir aşı kızıma yaptırdım
pimpiriklianne43 hhyal doktorumuz yaptır demişti yaptırdım oğlum aşı vurulurken aglamadi bile hiçbir yan etki yapmadı ne ateş ne huysuzluk en kolay gecen aşiydi bizim icin
bad28 pimpiriklianne43 döküntü gibi sık rastlanan yan etkisi varmış siz yaşamadınız o zaman. hhyal bende biraz tedirginim canlı aşı olduğu için ama mecbur vurdurucam
pimpiriklianne43 bad28 olabilir ebe demisti kızamık gibi şeyler cikarsa korkma diye bize hiç bir şey yapmadi
seros3535 hhyal Alerjiden dolayı çocuk doktoru yaptırmayı önermedi 1 yaşında hastanede doktor kontrolü altında yaptırcaz
aycoregim Ayni asi ama 12. ayda yapılan bunun hatirlatma dozu. Birbirinin yerine gecen degil yani. Yumurta alerjisi varsa hastanede gözetim altında yapiliyor