Merhaba kızlar reglim 2 gün geçti
Ped takmıştım dışardaylen rezillik çıkmasın diye eve bi geldim kahverengi lekelenme var agrım yok
Tuvaletten sonra silincede birsey gelmiyor
Acaba yerleşme kanaması mı 🙈 teste yapsan çıkar mı dersiniz ?
İçim kıpır kıpır