Oğlum bu ara çok kabız oluyo sert şeyler de yemiyo ama kabız yine de önceden sarı şekilde 6-7 kere cıvık yapardı şimdi ıkına ıkına günde 2kere yapıyo oda topak şekilde sert niye böyle oldu bilmiyorum da zeytinyağı veriyorum kayısı hoşafı iciriyoruum hiç birşeyin faydası olmuyo aynı topak şekilde yapıyo ve aşırı dercede kokuyo nasıl geçer sizce ya sağlık ocağına götürsem şurup verir mi ki sağlık ocağı da çok uzak evde geçsin ilaçsız diye elimden geleni yapıyorum ama geçmedi bı turlu 18 aylık şimdiye kadar bi kere kabız olmamıştı ne yapacağımı şaşırdım neredeyse bir hafta oldu sert şekilde yapalı