Kızlar merhaba. Dün öğlen 13.30da başladık. Dün 13.30dan akşam 20.30a kadar asla çiş yapmadı hep tuttu. Daha sonrasında süt verdim artık yapsın diye altına kaçırdı. Gece boyu hiç çiş yapmadı. Sabah uyandı kuru bir şekilde 1 kere tuvalete yaptı. Ondan beridir 6 falan oldu sanırım hep altına yapıyor. Yapıp geliyor anne çiş diyor ama çoktan yapmış. Biraz önce anne kaka dedi baktım yine yapmış. Şeytan aklımı çeliyor bağla bezi diye. 😭