mucizem10 seni asla korkutmak istemem fakat benimki kabus gibi geçti. Kasımın 11 inde taktırdım bende 20 gün oldu aşağı yukarı. Bende çok araştırdım taktıran bir çok kişiye sordum burada da post açtım fakat öyle çok acıyor diyen kimseyle karşılaşmadım ve çok rahat oturdum o koltuğa. Bir buçuk 2 dakikalık bi işlem ama inan canımdan can gitti çığlık attım tansiyonum düştü nabzım zayıfladı bacaklarım titredi doktorum bile korktu. Bana öncesinde biraz ağrılı bi işlem diye söylemişti. Ben bu arada 14 ay önce sezeryan doğum yaptım. Açılmam yarım santim bile olmamıştı bilemiyorum ama biraz da buna bağladı doktorum bu sancıyı. Ama kv,görümcem arkadaşlarım bi çok kişi çok az bi acı olduğunu söylemişlerdi fakat benim kasıklarım resmen zonkladı bi nevi normal doğum yaptım gibi oldu. Eve gelince 4 gün çok çok ağrım oldu hala daha da kahverengi ara ara da kırmızı lekelenmelerim var bunlar için tekrar doktoruma gittim spiralin rahme alışma sürecinde bu gibi yan etkiler oluyor 3 6 aya geçer dedi