sraleyna gokkus7 1 ay 5 gün bugün genelde zıbın ve altına ayaklı alt giydiriyorum bazen tulum giydiriyorum ayaksız ama çok kalın değil evim 24 derece çünkü max 2 kat dışarı çıkaracaksam
juli_naz gokkus7 merhaba ..1ay 2gunluk olduk …nasıl derken .. uzun kollu zıbın ve pantalon ve ya kolsuz tulum .. kısa kollu zıbın ile kollu tulum … paçalı ayaklı mı öyle don ve yine uzun kollu zıbın …. Dışarıya giderken (AVM ise orası sıcak ) sadece zıbın ve hırka alt pantalon bir de battaniye.. yürüyüşe gidersek evde olduğu gibi birde kışlık tulumu var öyle
gokkus7 sraleyna tek zıbın la üşür diye korkuyorum yaa sıfır kol zıbın üzerine tulum giydiriyorum bi de yelek gövdesinde kırmızı noktalar var ıslık olacak sanırım bu seferde tek zıbın la üşür mü ki
aslan69 gokkus7 yok hafif kalınlaştırınca huzursuz oluyor bu derece bile yüksekte merkezi ısıtma oldugu için bişi yapamıyorum erkek çocugu sevmez sıcagı zaten bide nasıl alışırırsqn öyle gider
hellow gokkus7 ben Sare baby 1 tog aldım 5.ayda giydircem şu an büyük geldi boynu.Ocak ayında tabi evin ısısı önemli . Doğalgaz için 1 togu uygun buldum terlemesini istemedim.
ygn 1 ay 6 günlük uzun kollu zıbın bir üst, altına ise pijama ve tayt yani 2 kat giydiriyorum ev 22-23 derece. Dışarı çıkarken ekstra hırka giydiriyorum ve daha pijama yerine kalın pantolon