KuzucukEfehan benimkide ayın 17sinde rota oaşısı oldu canım o gündeb bugüne kakasını yapamıyor soktora götürfüm aşının cok nadir etkisi olur bagırsak tıkanıklığı yapar dedi belirtisi kusma yeşil safra kusarsa bagırsak tıkanılığı olur dedi toz ilac verdi maflor hic fayda etmedi aşıdan sonra huyu değişti cocugun gecekeri uyumuyor hiç fitil yap dedi doktor fitille yapıyor ama cok yapmak istemiyorun alışır diye