Merhaba güzel anneler kızım 2 yaşında 3 gün hastanede yattı bagırsak enfeksşyonu parazit yüzünden 4.5 gün önce eve geldik flygl antibiyotik kullanıyoruz fakat karın Ağrı ishal geçmedi üstüne bu sabah sadece su ağır ağır kokulu ishal yaptı çocukta bende çok yorulduk kesin çözüm yokmu ne önerirsiniz artık kafayı yicem