Dondurmalikahve simseklivekalpli Rapor olunca çocuk olmadan yazıyorlar herhalde ama raporumuz yok bizim. . Ben de bir kadınla konuşmuştum da oradan biliyorum. Çocuğu yoktu yolunda ilaç yazdıracaktı. Rapor olmaması işi bozdu.