Sehoooo Bende kaygı bozuklugu ve sureklı kotu bısey olucak düşüncesi tahammülüm yoktu sinirliydim psikiyatri bu ilacı verdi kullananlar varsa iyi geldimi yan etkisi varmı nole enerjık be mutlu olmak istiyorum
Sehoooo ifakett ben en ufak şeyde hastaneye giderdim hastamıyım diye doktor kotu bısey dicek diye cwrğıntım falan oluyodu hergün biyerim ağrıyordu sınırlıydım hiçbişeye tahammülüm yoktu kafamı takıyodum herşeyi