Kızlar selamlar, 6 aylık bir oğlum var. Doğduğundan beri çok mızmız çok memnuniyetsiz sürekli ağlıyor ağlamasa bağırıyor. Ha 40 çıkınca geçer ha 3 ay olunca geçer diye diye 6 ay oldu ama hiçbir değişiklik yok aksine son zamanlarda daha da arttı. Bakıyorum herhangi bir diş kabarıklığı yok, altı temiz karnı tok bağırıp duruyor. Uyutmaya çalışıyorum daha çok bağırıyor anlamadım ne yapacağım çok çaresizim.
Bir derdi mi var diye düşünüyorum bulamıyorum mizacı mı böyle acaba aşırı yıprandım artık