Sayfada bu konuda bi sürü post okudum özellikle bir iki isim öne çıkıyor çok iyi çok iyi diye, sonra biraz dikkat edince bu hesapların sadece uyku eğitimine yorum yaptığı ve direk isim verdiği dikkatimi çekti,sürekli şöyle iyi , yok iki çocuğuma da aldım ,yok çok ilgili vs vs, siz siz olun yorumları yazanların muhakkak profillerini inceleyin, burda resmen algı oluşturuyorlar,desteksiz uyku diye hep onlara yorumları yapılmış hiçbir postu da atlamamışlar maşallah, uykusuz ve tutunacak dal arayan anneler…