Kızım bu hastalığa yakalandı maalesef 🫤 zor bir şey şu bile içemiyor. Çocuk yemek istiyor ama ağzı acıyor bir şey yiyemiyor.
Bizdeki süreci anlatayım. Dün sabah bir şeylerin ters gittiğini anladım aslında. Çorbasını hep içemedi yarısını içti ve kustu normalde hepsini bitirirdi. Neyse dedim belki diştir. Sabah çok erken kalktı mesela ağlamalı bir ruh hali vardı onu da dişe bağladım. Öğlen 12 gibi ateş başladı. Hemen şurup verdim soğuk uygulama yaptım üstünü soydum düştü sonra geri çıktı gece boyunca böyle devam etti. Bu süreçte gün boyu ne yese kustu. Beni emdi yediklerini kustu ama yine de yedirdim bir şeyler. Bugün iştahı hiç yok mesela. Halsizlik var. Kendi doktorumuza götürdük sabahleyin ve boğazına baktı el ayak gibi görünüyor perşembeye kadar döküntü olmazsa antibiyotik başlarız şimdiden başlamayalım boş yere dedi ve döküntüler de başladı zaten. İnşallah geçer. Bir damla verdi ama pek işe yaradığı söylenemez. İlacı yokmuş bunun. Çok üzgünüm hemen atlatırız inşallah.
Geçiren annelerimiz neler yedirdiniz bu süreçte. Sıvı alımı önemli sıkıntı olmasın istiyorum serum almak ihtiyacı olmasın istiyorum.