mavigibibakti ipek kirpik yaptırdım bende emzirme dönemindeyim ilkte alışamadım kötü geldi gözüme sonra çok güzel geldi ☺️ Tek sıkıntısı çıkartırken bazı yerlerden kendi kirpiklerinde geliyor döküyor yani kirpikleri kızımın doğum gününe yakın birdaha yaptırmayı düşünüyorum ama işte dökülme sorunu canımı sıkıyor🤔🤔