Feyekum İnanın ben kaç kere bırakıp tekrar başladım bize de öyle dedi Liseye kadar bir ara çok psikolojim bozulmuştu istemiyordum kendimi Kötü hissediyordum kötü anne ama her gün şikayet her gün şikayet öğretmenden ayrı velilerden ayrı şu an çok şükür şikayeti yok velilerden öğretmenden ama evde falan aynı öğretmen Bazen yazıyor ders yapmak istemiyor Belki de artık bıktığı için yazıp aramıyor içmeyince daha kötü oluyor fayda etmedi sanıyoruz ama işte birazcık var