gokcesmomyy merhaba, benim oğlum 6 ay 10 günlük. 3 uyku yapıyor gündüzleri. yaklaşık 3 hafta öncesine kadar yarım saatte uyanıyordu. Chatgpt ile konuştum ve aydınlandım sanırım 😅 araştırmalar da yaptım neden böyle olduğuna dair. Uzun olacak ama lütfen yarım saatten muzdarip anneler okuyunuz. Bebeklerin ilk uyku döngüsü 30. Dk da oluyormuş. Yani 30. Dk da ya uykuya devam ediyor ya da bunu başaramayıp uyanıyorlarmış. E tabiki bizim bebekler bunu başaramıyorlar. O yüzden şikayetlerimiz hep yarım saatte uyanıyor şeklinde. Tam uyuduğu saate ve dakikaya bakıp 25. Dk da yanına gidip hafifçe yüzünü okşayıp ya da hafifçe saçına okşayın. Eğer bebek hafif kıpırdanıp derin bir nefes verirse ikinci yarıya başarıyla geçtiniz demektir🙂 eğer uyanırsa çok dokundunuz demektir. Ben ilk seferde gerçekten çok dokunmuştum ama ikinci de uyanmadı derin bir nefes verdi ve uykuya devam etti. Ama bunu düzenli yapmalıyız. Gece uykusuna geçince ben ihtiyaç duymadım bunu yapmaya. Ama gündüz uykuları çok kötüydü. İnanın 3-4 günde sonuç almaya başlayacaksınız. Uyutmak için uyandır gibi bir adı vardı sanırım bunun. 40-50 dk ya kadar uzuyor. Biz 45. Dk yı aşamadık bazen 50 dk oluyor ama fazlası olmadı ama buna da şükür diyorum. Artık o döngüyü kendisi geçiyor. Benim emzik desteğim de var bu arada. Fakat geceleri ne yapacağımı bilmiyorum 😞 2 saat bazen saat başı kalkıp meme istiyor😞 kucak istiyor 😞 yatağında yatmak istemiyor muhtemelen kolumu istiyor 😢🥹