annebebeekk Ben gaz korkusundan hiçbir şey yiyemiyorum akşama yapacak yemekte bulamıyorum sürekli hazır yemekler yer olduk. 2,5 aylığız sizler bu zamanlarda neler yediniz nolur öneri canım artık ev yemeği çekiyor
minniks annebebeekk 36 gunluk bebegim var nohut fasulye mercimek barbunya hepsinide yedim kimyon atarak yemekten sonrada 1 tatlı kasıgı kimyonun ustune sıcak su ekleyip ictim soguyunca bebegimede 1 cay kasıgı icirdim
birannne_ annebebeekk ya valla ben hiç kısıtlamadım kendimi gaz yapacak falan diye şükür de sıkıntı olmuyordu
18yavuzselim25alparslan birannne_ Ezogelin çorba Patatesli Sulu köfte Bulgur pilavı Kurur cacık Salata Turşu Islak kek Annemle babam geldi bebekle ancak bu menü çıktı😅
annebebeekk @minniks faydası oldu mu kimyonun gerçekten ben kendimde zayifladim sütümün besin değeri de düştü çocuğuma sırf bu yüzden mama başladım
birannne_ annebebeekk ben de mesela tane kimyanın çayını yapıp içiyordum fasydası da oluyordu ama sonradan o kadar tiksindim ki içemedim
yogurtlupilav birannne_ köfte patates ve buharda brokoli karnabahar vardı bugün. Yarın ne yapacağım bilmiyorum ama canım tarhana çorbası istiyor. Belki yanına buzluktan fasulye yaparım.
birannne_ 1oglanannesi__ ay o sıkıntı o zaman benimki de nöbetçiyken geliyor öğle yemeğine o zaman günü yetiştiremiyorum 😂