Merhaba. Reglime 10 gün var ama dün ben bi test yapmış bulundum ilk 20 dakikada bişey çıkmadı 3 4 saat sonra baktığımda silik çizgi vardı. 20 dk geçtikten sonra pozitif çıkan testler geçersin biliyorum ama hemen tekrar yenisini yaptım 30 dk başında bekledim yoktu. Sabah uyanıp baktığımda yine silik çizgi vardı. Başına böyle bişey gelip hamile olduğunu öğrenen var mı acaba?