pinar1905 sevdapk iki ana bir ara öğün veriyorum sabah bir tam yumurta kesin yer avokado zeytin peynir vs veriyorum püre tarzı şeyler hiç yapmıyorum ben ne yersem o da aynısı yiyor kendisi çenesiyle eziyor zaten öğlen meyveli yoğurt veririm içine badem ceviz tahin koyarım değişir akşam de balık et tavuk tarzı şeyler yanında da sebze veririm. Genel olarak kendim ne yiyorsam ona da aynısını veririm ama tuz koymam
Suklumaga sevdapk ben üç öğün veriyorum genelde brokoli yemeği şehriye çorbası et ve balık hiç vermedim henüz 9.ayı bekliyorum aceleye gerek yok zaten temel besini hala süt henüz emeklemedi yüz üstü durmayı sevmiyor diş yok
mamylatte Yumurta yapıyorum sabahları akşam da yoğurt oluyor yanına da evde sebze yapmışsam ondan ayırıyorum bazen de sade yoğurt Gün içerisinde de bazen çorba bazen de püre felan yapıyorum genel olarak böyle günde 2 ana öğün bir de ara öğün olmuş oluyor