Günaydın herkese
Acıdan duramıyorum. Mastit olmadığını biliyorum emzirdikten sonra başladı elimi dahi dokunduramıyorum ne sertlik var ne bişey zaten yumuşak. Ama böyle bir acı yok içeriden damarım acıyor aynı zamanda ezilmiş gibi de acıyor anlayamadım. Yaşayan var mı? Ne yapılabilir?